Marko Mrvoš

Marko Mrvoš

https://sites.google.com/uniri.hr/mrwosh

Rođen 1999 u Rijeci. 2018 godine završio je Školu primijenjene umjetnosti u Rijeci, Odsjek za kiparski dizajn. Od 2018 studirao je kiparstvo, a zatim grafički dizajn na Akademiji primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci. Od 2019 suradnik je Centra za inovativne medije, Akademije primijenjenih umjetnosti i Sveučilišta u Rijeci. Od 2020 je student asistent na Odjelu za intermedije Akademije primijenjenih umjetnosti.

Od 2016 izrada plakata, vizualna komunikacija, u organizaciji DaNTe. 2017 godine sudjelovao je u projektu Erasmus +, u suradnji Škole primijenjene umjetnosti u Rijeci i Kunstverein ROTER KEIL iz Graza. 2019 savjetnik je za VR na međunarodnoj izložbi Glowing Globe, Science-Fiction-Art te 2020 kao savjetnik na Glowing Globe, Sound of Science. 2020 sudjeluje u projektu Europske unije, Clic – Kružni modeli poticanjem ulaganja u adaptivnu ponovnu upotrebu kulturne baštine. Suradnja na projektu Šetnja u sjećanjima, Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture u programskom smjeru 27 Susjedstva – Neighborhood Campus i UNIRI projekt za interdisciplinarno istraživanje i primjenu novih medijskih tehnologija u umjetnosti virtualne stvarnosti rezultirao je sudjelovanjem na izložbama Outlandish Rijeka u okviru ESOF-a 2020 u Trstu i Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci.

Videozapisom počeo se baviti početkom srednje škole, nakon pohađanja izborne nastave iz Filmske umjetnosti, a od tada je producirao i uređivao umjetničke videozapise, dokumentaciju i videozapise koje stvara i danas, poput GAME OVER. Aktivno se bavi videom i kombinira snimanje, montažu i 3D kako bi poboljšao svoje znanje o VFX-u. Sudjelovao je u programu Erasmus + i dva tjedna surađivao s umjetnicima, a znanje o 3D programu primijenio je na rezanje izvedbe i konačnu prezentaciju djela. U suradnji s mentorom Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci, dizajnirao je završni rad modela stola u 3D softveru kako bi dobio realan prikaz klupe koji se mogao vidjeti pomoću AR tehnologije, također realizirao svoj prvi 3D ispis i je ostvaren u materijalu. Na prezentaciji o računalnim igrama, pokretaču igara i imovini upoznao je profesionalne stručnjake kojima je poslao svoja djela i dobio povratne informacije. Od 2018. počinje se zanimati, a zatim izvoditi projekte za virtualnu stvarnost. Obrazuje se kroz formalna, neformalna, neformalna i usmjerena stečena znanja. Sudjelovao u Međunarodnom danu muzeja u Prirodoslovnom muzeju u Rijeci, radu 3D modela lošinjskog logora, a njegova djela ogledala nalaze se u stalnom postavu Guvernerove palače.

Od 2019. sustavno surađuje s Centrom za inovativne medije Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci kao savjetnik za projekte virtualne i proširene stvarnosti na istraživačkim projektima i primjeni virtualne stvarnosti u umjetnosti novih medija. Radionice su organizirane u suradnji s Akademijom likovnih umjetnosti (ALU) i Akademijom dramske umjetnosti (ADU) Sveučilišta u Zagrebu, a pod mentorstvom voditeljice Centra izv.prof. Ingeborg Fülepp i izv. prof. Sašo Sedlaček, kao I doktorandica Dijana Protić i umjetnica Marta Stražičić.

Programsko znanje: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Audition, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Blender, AutoCAD