Marko Mrvoš

Marko Mrvoš

https://sites.google.com/uniri.hr/mrwosh

Rođen 1999 u Rijeci. 2018 završio je Školu za primijenjenu umjetnost u Rijeci, Odjel za kiparski dizajn. Od 2018 studij kiparstva, a zatim grafičkog dizajna na Akademiji primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci. Od 2019 suradnik je Centra za inovativne medije, Akademije primijenjenih umjetnosti, Sveučilišta u Rijeci.

2016 izrada plakata, vizualne komunikacije, u organizaciji skupa DaNTe

2017 godine sudjelovao je na projektu Erasmus+, u okviru suradnje Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci i Kunstverein ROTER KEIL iz Graza.

2019 godine konzultant za VR na Međunarodnoj izložbi Glowing Globe, Science-Fiction-Art

2020 sudjeluje u projektu Europske unije, Clic – Circular models Leveraging Investments in Cultural heritage adaptive reuse kao i suradnja na projektu Šetnja sjećanja, Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture u sklopu programskog pravca 27 susjedstava – Susjedstvo Kampus te od UNIRI projekta za Interdisciplinarno istraživanje i primjena novomedijskih tehnologija u umjetnosti virtualne stvarnosti.

Videom se počeo baviti početkom srednje škole, nakon što je pohađao izbornu nastavu Filmska umjetnost te je od tada snimio i montirao umjetničke video radove, dokumentacije, te spotove koje i danas stvara kao na primjer GAME OVER. Videom se aktivno bavi te kombinira snimanje, montažu i 3D u svrhu usavršava svog znanje prema VFX. Sudjelovao u programu Erasmus+ te je tijekom dva tjedna radio s umjetnicima i svoje znanje 3D programa primijenio na izvedbenim rezovima te finalnom prikazu djela. U suradnji s mentoricom Škole primijenjene umjetnosti u Rijeci, oblikovao završni rad modela klupe u 3D softveru kako bi dobio realni prikaz klupe koja se mogla sagledati pomoću AR tehnologije, također ostvario svoj prvi 3D print, te je realizirana u materijalu. Na prezentaciji o računalnim igricama, game engine i assetima upoznao je profesionalne stručnjake kojima je slao svoje radove i dobio povratne savjete. Od 2018 počinje se zanimati, a onda i izvoditi projekte za virtualnu stvarnost. Obrazuje se kroz formalno, neformalno, informalno i samousmjereno stečeno znanje. Sudjelovao na međunarodnom danu muzeja u Prirodoslovnom muzeju u Rijeci, rad 3D modela Lošinjskog logera, a njegovi radovi ogledala nalaze se u trajnoj postavi Guvernerove palače.

Od 2019 godine sustavno surađuje s Centrom za inovativne medije Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci u svojstvu savjetnika za projekte virtualne i proširene stvarnosti i to na projektima istraživanja i primjene virtualne stvarnosti u novo medijskoj umjetnosti. Radionice su organizirane u suradnji sa akademijom likovnih umjetnosti (ALU) i Akademijom dramskih umjetnosti (ADU) Sveučilišta u Zagrebu, a uz mentorstvo voditeljice Centra Ingeborg Fülepp te izv.prof. Sašo Sedlačeka, doktorandice Dijane Protić i umjetnice Marte Stražičić.

Znanje programa: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Audition, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Blender, AutoCAD…